Blog Cikgu Azizan

Kamarozaman berkata ketegasan Azizan dalam soal disiplin mendapat sokongan sesetengah ibu bapa tetapi ada juga ibu bapa yang tidak bersetuju dan katanya mereka inilah yang membuat laporan polis. 12182017 KIRA-KIRA 200 guru dijangka memberi sokongan kepada Cikgu Azizan yang akan menghadapi perbicaraan kes mencederakan muridnya di Mahkamah Majistret Seremban pada Selasa ini.

Blog Sensasi Selamat Hari Guru Sajak Guru Oh Guru Usman Aw Selamat Hari Guru Teachers Day Card Guru

12212017 Gempar satu Malaysia apabila Cikgu Azizan di dakwa di Makamah Seremban kerana menghukum anak murid yang didapati melanggar disiplin sekolah.

Blog cikgu azizan. Cikgu Azizan atau nama sebenarnya Azizan Manap yang dibicarakan atas tuduhan mencederakan anak muridnya telah dibebaskan daripada dakwaan. Tapi kes cikgu Azizan ini memberi gambaran bahawa kami guru Malaysia memang sentiasa bersatu. MF tak pernah lihat guru Malaysia punya kekuatan dan bersatu kerana kes ini.

Ramai yang menganggap tindakan guru disiplin Sekolah Kebangsaan Taman Semarak di Nilai itu adalah satu tindakan yang tepat bagi mendidik anak murid yang sering kali melakukan kesilapan berat. Facebook gives people the power to share and makes the. 12192017 BANDAR BARU NILAI.

Saya akan menjelaskan apa yang berlaku esok. Kisah yang memberi tamparan hebat buat dunia pendidik. Sebelum ini juga terdapat beberapa kes ibu bapa menyaman guru atas pelbagai sebab.

Cikgu Azizan didakwa di bawah seksyen 323 Kanun Keseksaan iaitu mendatangkan kecederaan dengan sengaja. 12192017 Gempar satu Malaysia apabila Cikgu Azizan di dakwa di Makamah Seremban kerana menghukum anak murid yang didapati melanggar disiplin sekolah. Mungkin tak keterlaluan saya katakan semua guru dan sebahagian besar rakyat Malaysia mendoakan yang terbaik untuk cikgu.

Sabit kesalahan 1 tahun penjara atau denda RM2000. Cikgu Azizan didakwa di bawah seksyen 323 Kanun Keseksaan iaitu mendatangkan kecederaan dengan sengaja. Azizan Osman Tip Motivasi dan Inspirasi Tip Pemasaran Bisnes Tip Perniagaan Bekas Guru Kini Jual Susu Dulu didik anak murid sekarang didik lebih 600 agen untuk buat duit.

Ramai yang bertanya bagaimana kronologi kes Cikgu Azizan yang tular di media sosial apakah punca beliau didakwa di mahkamah dan banyak lagi persoalan yang timbul. Pengerusi Kesatuan Perkhidmatan Perguruan Kebangsaan Malaysia NUTP Negeri Sembilan Abu Hurairah Suak berkata sebelum ini kira-kira 100 guru berkumpul memberi. Kes Cikgu Azizan bukanlah kes pertama dalam dunia pendidikan dimana guru disaman oleh penjaga.

Dia didakwa di bawah Seksyen 323 Kanun Jenayah kerana secara sukarela menyebabkan kecederaan. Bagi seksyen ini jika sabit kesalahan Cikgu Azizan boleh dikenakan hukuman penjara setahun atau denda RM2000 atau kedua-duanya. Mahkamah Majistret di sini hari ini melepas tanpa membebaskan guru dikenali sebagai Cikgu Azizan daripada pertuduhan mencederakan muridnya April lalu.

Pastinya guru-guru akan sedih jika sesuatu berlaku kepada cikgu. Ada dgr semlm bila Cikgu Azizan CA terlps dr tuduhan mencederakan anak muridnya maka ada ura2 dr Parent Ank Murid PAM yg terkena hukuman CA tu nk mendakwa CA blk atas sbb2 kecederaan yg dialami oleh anak mereka tu ada laporan doktor bagai. Nama cikgu meniti di bibir guru-guru di Malaysia.

Sementara itu Presiden Ikatan Guru-Guru Muslim Malaysia iGuru Mohd Azizee Hasan dalam kenyataan menzahirkan simpati terhadap apa yang berlaku kepada Cikgu Azizan. Kini ada dua kelompok yg brlainan pdpt cuba nk pastikan mrk di. Sabit kesalahan 1 tahun penjara atau denda RM2000.

Semuanya risau dengan hukuman yang mungkin ditanggung oleh cikgu. Apa khabar Cikgu Azizan. 12192017 Sepanjang jadi cikgu inilah kes yang paling trending dan penuh viral serta debaran kami para guru.

Guru berusia 44 tahun itu yang dikenali sebagai Cikgu Azizan sepatutnya memulakan hari pertama perbicaraannya sebelum Majistret Mohd Zaki Abd Rahman mengumumkan keputusan tersebut. Kisah Saya Pengumuman Seminar Siapa Dr. 12192017 Selepas dilepaskan tanpa dibebaskan tindakan Cikgu Azizan terus mendapat sokongan dari netizen.

12192017 Cikgu Azizan ini seorang yang tegas untuk mengubah budaya sekolah itu daripada tidak berdisiplin kepada berdisiplin. 12192017 Seorang guru dari Sekolah Kebangsaan Taman Semarak Nilai Azizan Manap dilepaskan tanpa dibebaskan oleh Mahkamah Majistret Seremban pagi tadi. Jom kita nyatakan sokongan kita terhadap Cikgu Azizan iniDi hadapkan ke mahkamah kerana tegas denda pelajarMenurut laman web pendidik2umy-31 Oktober 2017.

12182017 Beliau menjangkakan 300 guru ibu bapa dan masyarakat setempat hadir memberi sokongan kepada Cikgu Azizan yang akan menghadapi perbicaraan kes di Mahkamah Majistret Seremban esok. Majistret Mohd Zaki Abd Rahman membuat keputusan tersebut selepas pendakwa raya menarik balik pertuduhan bawah Seksyen 323 Kanun Keseksaan tersebut. Akhirnya Cikgu Azizan disiasat dan dibuat pertuduhan di Mahkamah Majistret Seremban.

Nyatakan sokongan kita terhadap Cikgu AzizanRata-rata dalam masa 3 hari ini kita telah pun dengar tentang kes Cikgu Azizan ini. Kata bapa kepada murid dalam kes pendakwaan Cikgu Azizan yang menarik perhatian ramai. 12212017 Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh.

Join Facebook to connect with Cikgu Azizan and others you may know. Cikgu Azizan is on Facebook. Cikgu Azizan atau nama sebenarnya Azizan Manap yang dibicarakan atas tuduhan mencederakan anak muridnya telah dibebaskan daripada dakwaan tersebut oleh Mahkamah Majistret Seremban hari ini.

7 Pesanan Dr Azizan Osman Di Madrasah Tahfiz Durian Tunggal Melaka Madrasah Melaka Osman

Blog Mamy Syu

Cikgu Asmah Blog Nana Dan Nini Blog Gaming Logos Blog Posts

Pin On Penyimpanan Saya

Pin On Malaysia School Girl

Blog Pendidikan Khas Smk Dato Hj Talib Karim Guru Dan Kakitangan

Blog Pendidikan Khas Smk Dato Hj Talib Karim Guru Dan Kakitangan

Blog Pendidikan Khas Smk Dato Hj Talib Karim Guru Dan Kakitangan

Assalamualaikum Dan Selamat Sejahtera Pada Kali Ini Saya Berkongsi Berkaitan Soalan Yang Sering Dikemukakan Berkaitan Pembelaja Highway Signs Classroom Signs

Cikgu Asmah Blog Blog Vintage World Maps Map

Pin On Education

Blog Pendidikan Khas Smk Dato Hj Talib Karim Guru Dan Kakitangan

Blog Pendidikan Khas Smk Dato Hj Talib Karim Guru Dan Kakitangan

Awekmeletophot Tumblr Blog Tumgir Batang My Man Workout

Pin On Selebriti

Blog Archives Senangmatch

Pentingnya Mindset Untuk Berjaya Kisah Cikgu Ieta Blog Ieta Blog Chalkboard Quote Art Mindset

Misteri Nombor 10

Awekmeletophot Tumblr Blog Tumgir Blog Tumblr Batang


LihatTutupKomentar
close