Budak Sekolah Gaduh Dengan Cikgu

Selain dari itu Cikgu MFS juga pernah menulis buku bersama penulis-penulis lain seperti Buku Cerita Bilik Guru Lagi-Lagi Cerita Bilik. Ketika 2 minggu selepas bermulanya persekolahan sekolah aku telah dihadiri seorang guru praktikal nama dia Razimuka memang lh trsangat hensem siap maskular lgiramai pelajar wanita trgila gila kn diadia ni kebetulan pulak.

Peminat Restu Hubungan Dengan Mk K Clique Nabila Razali Malu Malu Eh Dia Single Ke Doa Je Yang Baik Baik Video Mstar

Agak takot dan gementar ketika lihat.

Budak sekolah gaduh dengan cikgu. Dan nak anggap saya abang dia. Ia menunjukkan seorang guru tadika di salah sebuah sekolah di Jalan Kebun Shah Alam mencampak anak didiknya sebanyak dua kali atau mungkin lebih di belakang kamera siapa tahu ke lantai. Sebenarnya Cikgu Kimia ini kena Prank Hari Jadi dengan Pelajar Sekolah.

Sejak akhir-akhir ni dia cerita dengan saya ada masalah keluarga. Sekarang ni bila aku tak layan dia sangat si anak tiri aku tu. Walaupun dia panggil saya abang saya tetap bahasakan diri saya cikgu.

1082018 Gaduh Dengan Guru Besar Cikgu Sampai Kelar Tangan Sebab. Nama aku Hyqalaku nak cerita kan pengalaman aku wktu first time aku dapat main dengan lelaki setelah 4 tahun menjadi gay. Apapun admin puji cara cikgu ini leraikan masalah bila berlaku konflik antara pelajar.

Bila tiba-tiba viral kat Facebook dan Twitter berita seorang guru bertindak kelar tangan sendiri sebab bergaduh dengan guru besar di sekolah. Kadang2 sampai luka2 dia buat. Ape punca budak seusia dia boleh jadi macam tu.

Cerita ni bermula camni. Namun selepas disiasat rupa-rupanya pelajar itu hanya mereka-reka cerita dan membuat rayuan kepada pihak sekolah supaya membuang kesnya. Hari ini saya menerima sekeping gambar printscreen yang memaparkan kejadian seorang cikgu dipukul dengan teruk oleh muridnya pelajar Tingkatan 2.

Bayangkn baru 1 bulna sekolah dah 2 kali ayah dia kena panggil dengan pihal skolahAllahuakbar malu gile aku. Gugup jantung sekejap cikgu bila dapat tahu kena prank. 8112017 Saya risau takut jadi apa-apa.

Beliau telah menulis beberapa buku yang mendapat sambutan yang hebat iaitu buku Cikgu Kelas Sebelah dan Ragam Budak Sekolah. Then pada mulanya dia cerita masalah dia. Nakal budak sekolah dahulu pun masih tidak berani untuk naik tangan.

Tahun 2009 Sesi persekolahan kembali di buka aku yang ketika itu di tingkatan 2 sudah mula berasa agak selesa maklumlah ketika di tingkatan 1 sebagai junior. Saya cakap dengan dia boleh asalkan dia tahu saya macam cikgu dia. Zaman budak sekolah sekarang ni cikgu tak boleh marah tak boleh rotan tak boleh mengabaikan budak mengadu mak bapak datang serang silap-silap siap dengan report polis saman dan segala mak nenek lagi.

Nampak sifat kasih sayang seorang guru terhadap anak muridnya. Dia suka sangat kacau anak aku plak yang usia 3 tahun tu. Lepas daripada itu dia chat macam biasa.

3292021 DALAM pada kita kecoh dengan pelbagai jenis rakaman aksi lucu untuk aplikasi Tik Tok guru-guru dalam kelas tiba-tiba tular sebuah video yang menaikkan darah netizen. Tingkatan 1 aku berlalu dengan begitu Baik tetapi pada usia tersebut aku sudah mula berangan-angan untuk menyetubuhi guru-guru di sekolah itu. Budak sekolah gaduh depan Cikgu.

9202017 Menurut Borneo bapa pelajar itu datang ke sekolah kerana tidak berpuas hati dengan guru berkenaan yang telah menyebabkan anaknya dihukum dan digantung persekolahan. C Ikgu Mohd Fadli Salleh yang sering menggunakan akronim MFS bukanlah nama yang asing dari industri buku tanahair. Kejadian yang dikatakan berlaku di SMK Kota Kulai Johor ini memaparkan gambar seorang guru dengan muka yang berlumuran darah.

Adalah satu kejadian ni yang buatkan saya dan kawan-kawan cerita pasal zaman kami masa sekolah dulu dengan zaman budak sekolah sekarang. Facebook Pengadu berkata dia juga mengalami tekanan perasaan yang teruk akibat tidak tahan dengan sikap guru besar.

5 Pelajar Ditahan Bergaduh Tular Video Metrotv

Video Isteri Try Masak Tak Sangka Ayam Goreng Hangus Pun Suami Sudi Telan Ayam Goreng Memasak Ayam

Video Kena Hempuk Dengan Buku Scene Gaduh Manja Zahred Zulaikha Cute Habis Scene Incoming Call Screenshot Incoming Call

Instagram Photo By Green Tea Store May 16 2016 At 1 30pm Utc Tea Store Instagram Posts Instagram

Top 5 Viral Cikgu Garang Jangan Makan Lagi Raih Populariti Luar Biasa Video Mstar

Bini Sibuk Berzumba Suami Naik Angin Balik Kerja Tak Dihidang Makan Family Guy Baseball Cards Sports

Bergaduh Dengan Budak Sekolah Satu Soalan Je Youtube

Budak Sekolah Gaduh Depan Cikgu Buat Terima Kasih Cikgu

Susah Cari Lagu Sesuai Dengan Kemampuan Vokal Saya Nabila Razali Akhirnya Bakal Muncul Dengan Lagu Baharu Video Mstar

Kalau Tak Boleh Sayang Budak Jangan Jadi Cikgu

Pin Di Hijabeksposes

Farah Dengan Cikgu Ohcerita

Dulu Pernah Bergaduh Besar Zynakal Sebak Kongsi Moment Pengebumian Ibu Engagement Rings Engagement Rings

Video Perwatakan Lembut Lelaki Ini Sedih Dihina Kerana Bercinta Salah Ke Sedih Lembut Teman Wanita

Beza Umur 11 Tahun Viral Kisah Cikgu Kahwin Dengan Anak Murid Kenal Masa Form 3

Beza Umur 11 Tahun Viral Kisah Cikgu Kahwin Dengan Anak Murid Kenal Masa Form 3

Beza Umur 11 Tahun Viral Kisah Cikgu Kahwin Dengan Anak Murid Kenal Masa Form 3

6vdx4ohyfxxpm


LihatTutupKomentar
close